Friday, September 2, 2011

Më shumë Multi-Tool Shkurtimi në Xhennet me mut, Flik dhe Swisstool.


Pas më nga video të mëparshëm kam marrë dy mjete më shumë me mua për të krasitur disa degë të pemës të vogla. I use Flik Gerber, Victorinox Swisstool RS dhe Leatherman mut EOD dhe krahasoni performancën e tyre. Të gjitha blades panë bëri punë të kërkuara. Megjithatë Flik Gerber, siç e kishte parë tregojnë dhe me përvojë, ishte interpretues varfër. Sa për mut Leatherman dhe Victorinox SwissTool ka pasur shumë pak midis tyre, të dyja të kryer të mëdha dhe ishin shumë të efektshme. Si një anëvini re, Unë u përpoq për të hapur mjetet me punën time dorashka lëkure të. Mut ishte më e lehtë të ndjekin nga Flik e cila ishte pak e ndërlikuar, por nuk kishte asnjë mënyrë unë kam qenë në gjendje për të marrë teh pa në SwissTool me doreza në. Victorinox është i arritshëm vetëm duke përdorur thonjtë tuaj. Për mua personalisht nuk e tij të lëshojë një, por unë të tregojë atë si një rast i tillë për të tjerët të cilët ajo mund të bëjnë.

Thanks To : +99% Buying Plasma HDTV ±1±: Discount Cheap Wholesale iP0Ds for Sale +99% Shop For Home Theater !!1 Petsafe Little Dog Order !!1 Baby Jogger City Select Review !!1 Watch Winder Reviews




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links